جستجو کردن
Close this search box.

برند اینترا

دسته بندی ها

دسته‌ها
فهرست مطالب

برند اینترا (interra)

برند اینترا interra یکی از نام های بسیار شناخته شده در زمینه تولید محصولات و تجهیزات مورد نیاز برای هوشمند سازی ساختمان می باشد. کیفیت بالا، تنوع بسیار زیاد در محصولات و سازگاری با پروتکل های مختلف از جمله knx و ارائه تجهیزات مختلف توسط تیم توسعه و تحقیق از ویژگی های منحصر به فرد اینترا می باشد. به طوریکه می توان انتظار داشت در آینده تمام آنچه برای یک زندگی هوشمند مورد نیاز است را در میان محصولات interra بدست آورد.

تاریخچه برند اینترا

همزمان با گرایش بسیار زیاد دنیا به هوشمند شدن محیط های کاری و منازل، برندهای متعددی به تولید محصولات متنوع در این زمینه پرداختند. برند اینترا interra یکی از نام های شناخته شده و معتبر در این زمینه می باشد که در کشور ترکیه فعالیت داشته و در بازه زمانی کوتاه موفق شد در بازار جهانی بدرخشد. تیم توسعه و تحقیق R&D اینترا از ابتدای فعالیت بر منحصر به فرد بودن محصولات و کیفیت تمرکز داشته و در حال حاضر نیز با تنوع بالایی از تجهیزات آن روبرو هستیم.

برند اینترا - knx.ir

از مهم ترین رویکردهای شرکت اینترا می توان به طراحی منحصر به فرد هر یک از محصولات اشاره کرد. یکی از اصلی ترین ماموریت های این شرکت بزرگ، استفاده از پارامترهای برتر در محصولات مختلف و ترکیب آنها برای تولید تجهیزات پیشرفته تر اشاره کرد. به عنوان مثال، رله های COMBO یا ترکیبی اینترا، شرایط را برای کنترل تجهیزات مختلف به صورت همزمان فراهم نموده اند که یک مزیت بزرگ محسوب میشود.

گواهینامه های برند اینترا

کیفیت بسیار بالای محصولات و تفاوت های منحصر به فردی که در آنها به چشم میخورد، باعث شد در بازه زمانی کوتاه این مجموعه موفق به کسب گواهینامه های مختلف شوند. از جمله گواهینامه ها کسب شده توسط برند اINTERRA می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه ایزو 9001
  • گواهینامه دوره آموزش KNX
  • گواهینامه ROHS
  • گواهینامه عضویت KNX
  • گواهینامه Service Adequacy
برند اینترا - knx.ir

نمایندگی های INTERRA

چشم انداز بلند مدت بسیار حرفه ای این برند باعث شده است تا در بازه زمانی کوتاه توسعه زیادی پیدا کند. به طوریکه تا سال 2018 بیش از 32 نمایندگی در کشورهای مختلف داشته و در ایران نیز محصولات اصلی آن ارائه می گردد و در حال حاضر نیز مناطق جغرافیایی بیشتری را پوشش می دهد. نحوه فعالیت اینترا با سایر شرکت ها در کشورهای مختلف دنیا به صورت عاملیت فروش، نمایندگی انحصاری، مشارکت در پروژه و مشارکت با نمایندگی و توزیع کننده اصلی محصولات و تجهیزات می باشد.

محصولات برند اینترا

بر اساس چشم اندازی که اینترا برای آینده ارائه داده است، محصولات این مجموعه به گونه ای توسعه پیدا خواهند کرد که در کنار 50 میلیارد دستگاه هوشمند سال 2050 نقش بسیار مهمی داشته باشند. بر همین اساس در حال حاضر تنوع در محصولات آن بسیار زیاد است و از بهترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

تاچ پنل اینترا

یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده برای هوشمند سازی، تاچ پنل یا پنل های لمسی می باشد که مدیریت سامانه های مختلف را به صورت یکپارچه ارائه می دهد. این تاچ پنل ها همگی با پروتکل knx سازگار بوده و با طراحی بسیار شیک و مدرن که بسیار باریک و عمودی هستند، مورد استفاده قرار میگیرند. این پنل های لمسی دارای ترموستات بوده و بر حسب شرایط مورد نظر می توان زمانبندی را بر روی آنها اعمال کرد.

تاچ پنل های اینترا گزینه ای بسیار کاربردی برای مدیریت پرده ها، کنترل سیستم روشنایی محیط و سیستم سرمایشی و گرمایشی محسوب میشوند. از نمونه های بسیار پرکاربرد می توان به تاچ پنل های 7 اینچی و تاچ پنل اینترکام لینوکس اشاره کرد. برای ارتباطات صوتی و تصویری می توان تاچ پنل های اینترکام را در فضای باز نیز نصب کرد و بر محیط کنترل داشت.

برند اینترا - knx.ir
برند اینترا - knx.ir

کلید هوشمند interra

از دیگر محصولات برند اینترا می توان به کلیدهای هوشمند آن اشاره کرد که متنوع هستند. کلید هوشمند iswitch اینترا 10، 8،6، 4 پل و کلید هوشمند ترمودیسک 8، 10، 6 و 4 پل از جمله زیرمجموعه های این گروه می باشند. با کلیدهای ترمودیسک اینترا می توان تجهیزات مختلف از جمله سیستم های روشنایی و فنکویل را کنترل کرد. از ویژگی های منحصر به فرد کلیدای هوشمند اینترا می توان به وجود سنسورهای حساس به رطوبت و نور در آنها اشاره کرد.

از دیگر محصولات برند اینترا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط IP پروتکل KNX
  • سرور هوشمند اینترا با پروتکل KNX
  • مبدل سیستم نورپردازی دالی اینترا
  • رله دروازه کانال KNX اینترا
  • ماژول های ورودی و خروجی تحت شبکه
  • رابط USB به KNX
  • منبع تغذیه
  • سنسورهای دیواری تشخیص حرکت و آب

مزایای هوشمند سازی ساختمان با اینترا

با توجه به رویکردی تیم تحقیق و توسعه interra و استفاده از راهکارهای ترکیبی برای ارائه محصولات جدید، مزایای متعددی را می توان با انتخاب این برند بدست آورد که مهم ترین آنها عبارتند از:

سازگاری با پروتکل های مختلف

یکی از مهم تین و اصلی ترین ویژگی های محصولات اینترا، رویکرد ترکیبی آنها می باشد. به طوریکه تجهیزات مختلف آن کاملا با پروتکل های knx و اینترنت اشیا سازگار بوده و در اجرای پروژه با چالش مواجه نخواهید بود.

کاهش مصرف انرژی

سیستم های هوشمند سازی موتورخانه، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، کلید و پریزهای لمسی و سایر محصولات اینترا باعث میشوند مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش پیدا کند. با تجهیزات ارئه شده توسط اینترا می توانید تنها با یک کلید لمسی براحتی میزان باز و بسته بودن کرکره های برقی را تنظیم نمود و با تعریف سناریوهای مختلف زمانبندی برای سیستم های روشنایی تنظیم کرد.

امنیت را با اینترا تجربه کنید

قفل های هوشمند و تجهیزات امنیتی ارائه شده توسط این برند شرایطی را فراهم می کنند تا بتوانید امنیت را با تمام وجود احساس کنید. تنها از طریق نرم افزارهای نصب شده بر روی لپ تاپ و گوشی تلفن همراه نظارت دقیقی بر محیط خواهید داشت و از راه دور می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

برند اینترا knx.ir

آسایش با محصولات هوشمند interra

در روزهای شلوغ کاری می توانید براحتی در خانه ای هوشمند زندگی کنید و همزمان وقت ماساژ بگیرید و تاکسی رزرو نمایید و حتی پیام های مختلف را روی پنل لمسی بررسی کنید. با کلیدهای لمسی و از طریق ریموت کنترل ها می توانید وسایل مختلف را کنترل کنید.

در یک کلام می توان گفت، با محصولات برند اینترا همه چیز در کنترل شماست و می توانید در فضایی امن با روشنایی و دمای ایده آل زندگی کنید و طعم آسایش و زندگی مدرن را احساس کنید.

قیمت هوشمندسازی منزل با اینترا

قیمت هوشمند سازی ساختمان با محصولات اینترا بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین میگردد. از مهم ترین آنها می توان به نوع تجهیزات به کار رفته و تعداد آنها، متراژ محیط و میزان کابل های مورد استفاده برای اجرای کار همگی از مواردی هستند که می توانند تاثیر داشته باشند. علاوه بر این، محصولات برند اینترا وارداتی بوده و به همین دلیل تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار میگیرند. به همین دلیل در زمان ترسیم نقشه بودجه مورد نیاز توسط مهندسین آویتا تخمین زده و به مشتری ارائه می گردد.

برند اینترا - knx.ir

خانه هوشمند با محصولات اینترا

کیفیت بالا، سازگاری با پروتکلهای مختلف و تنوع بسیار زیاد در محصولات برند اینترا باعث شده است تا ما در مجموعه آویتا نیز این تجهیزات را انتخاب کنیم. بر اساس شرایط محیط، میزان بودجه مشتری و قابلیت هایی که باید پیاده سازی شوند، مهندسین آویتا نقشه هوشمند سازی را ترسیم و محصولات مناسب را از اینترا انتخاب می کنند. تمام محصولات به کار رفته در این پروژه های این مجموعه دارای گارانتی بوده و اصل و اورجینال بودن آنها تضمین شده است.

سوالات متداول اسمارت هوم

مزایای برند اینترا

سازگاری با پروتکل های مختلف

کاهش مصرف انرژی

امنیت را با اینترا تجربه کنید

آسایش با محصولات هوشمند interra

محصولات برند اینترا

تاچ پنل اینترا

کلید هوشمند interra

رابط IP پروتکل KNX

سرور هوشمند اینترا با پروتکل KNX

مبدل سیستم نورپردازی دالی اینترا

رله دروازه کانال KNX اینترا

ماژول های ورودی و خروجی تحت شبکه

رابط USB به KNX

منبع تغذیه

سنسورهای دیواری تشخیص حرکت و آب

× پشتیبانی آنلاین